maanantai 21. joulukuuta 2009

''Kolme yötä jouluun on...''

Laskin aivan itse äsken!

Ulkona on mammutti määrä lunta! Se on niin ihanaa♥! Tulee mieleen se kun olin pieni ja tein lumilinnoja ja kuvittelin, että lumiset metsät oli taikametsiä ja niissä asui taika eläimiä... joo...

Todella siis joulu on ihan kohta ja mun päivittäminen näyttää pysyvän tässä kerran viikossa ;p
And holy love of god! Mulla on jo 23 lukiaa :O! Ihanaa kiitos kaikille ketkä jaksaa tätä lukea :)
Enkä vieläkään ole keksiny mitään ''20 lukiaa meni rikki''-postausta, mutta piikku vikoja...

Tosiaan voi jauhaa taas mun värikkäästä viikonlopusta.
Perjantai oli aika perus (ostin lahjoja, jumitin ja siivosin)


(It is the hottest mirror pic eva!!)
Perjantain ostin kanssa tän. Se on kuulemma 70-luvun mekko lontoosta :D
Monet sano, että oli yllättävää et tykkäsin tollasesta, mut en mä sitten tiiä. Musta se on vaan soma :') Ja onki kiva en mä muuten olis kävelly pakkasessa jalat jäässä tota hakeen :---(

Lauantai

No lauantai oli sit taas ihan erlilainen päivä. Menin Stadiin ostelee vähän lahjoja Teresan ja Tiian kans. Mä en saanu sen pv:n asusta kuvaa, koska en saanu ottaa kameraa mukaan, koska: ''on liikaa pakkasta.'' Say what...?
No mut mulla oli vaan toi uus vihree mekko päällä ja sen kanssa kaikkee kivaa :---)


No tietysti tein jonkun heräteotoksen ittelleni ;D
Tällä kertaa kissanaamari Punanaamiosta.
Cost: Only 7e :O!! (Tiia ja Terde osti samallaiset, joten niistä kuullaan vielä 8,,,D)
Ja kerrankin se kauppa saamari oli auki ku me mentiin sinne >))

Sunnuntai

Sunnuntai oli sitten jotain ihan muuta. Menin Picolle (ernu-)pikkujouluihin. Koristeltiin kuusta, tehtiin shusia, syötiin pokcya ja piti pukeutua japanilaiseen tyyliin tai ernusti... uh oh.


Mua ihan pyydettiin laittamaan lolit. :--p
Toi kuva on huonohko enkö jaksanu laittaa kenkiä jalkaan... (ja niiiiiiin ihana poseeraussss)

Mekko: AP
Sukat: Baby
Villatakki: kirppis
(kengät:SS)

Kuvia:


Vilma esittelee reikä-shushia, luonnonlahjakkuus Marsu tekee ruokaa ja Usa jumii.


Niken fail onigiri :'D. Kaikki muut oli by minä ja Vilma.


Kolossaalinen määrä riisiä! (Ihana musta makkara leikkuulaudalla on illan emännän Picon käsialaa :----D)


Tässä on meilkeen kaikki :')


Picolla oli kuuma...


Niklas meikattiin...

Siinä oli jotain kuvia ennen sitä ku akku loppu :')
Taisin laittaa tähän liikaa kuvia, no who cares anyway!


Mä edelleen haluan kinuta teiltä ehdotuksia/toiveita/kritiikkiä! Kyllä mä tätä ihan näinkin kirjotan, mutta olishan se jees jos joku heittäis jotain ideaa :D

3 kommenttia:

  1. Onko sun kaikki loli vaatteet ostettu AP:ltä?:O Vai ootko ostanu jostain muualtakin?Jos tilaa mekon tai jonkun muun tavaran/vaatteen sieltä nii millä tavalla se pitää maksaa? Tai siis mikä olisi helpoin maksu tapa? kun aattelin ite joskus tulevaisuudessa ostaa sieltä jotain nii haluun saada vähä infoa että miten kaikki systeemit oikein toimii^^' T:Anni

    VastaaPoista
  2. Ompas maailma (tai nämä piirit...) pieni! 8D Tunnen tuon oikealla olevan ruskeahiuksisen (tai no peruukkihan se on) tytön.

    Mutta todellakin tuo mekkosi on ihana ~ Sopii sinulle! ( ̄▽ ̄)

    VastaaPoista
  3. Nao-yu,maailma on pieni paikka! Ja Usa tuntee paljon ihmisiä : DD

    Meri ja Anni, Mulla on AP:lta vaan 2 vaatettaja ne kummatkin olen ostanu käytettynä terriblestä.
    http://www.enfantterrible.fi/index.php?topic=992.0 <--- tilaukseen liittyvät kysymyksesi saattavat saada helpommin vastauksettuolta ku multa.

    VastaaPoista